torstai 24. lokakuuta 2013

Loma, loma, loma...

Monet ovat varmasti innoissaan kun oli syysloma. No niin no olin minäkin aluksi, kunnes tajusin ettei ole mitään tekemistä. Kaikilla kavereilla loma oli jo viimeviikolla ja mulla vasta nyt.. En oo ehtiny käymään ees tallilla, vaikka ei oo mitään ihmeellistä tekemistä ollutkaan.. 

Oon saanu myös kauheen pentukuumeen jostain. Irlanninsusikoira houkuttelis niiiiiiin paljon. Porukat on kuitenki saanu vähä taottua järkee mun päähän ja oon tajunnu ettei se oo ihan sopiva mun tänhetkiseen asumistilanteeseen. Kuitenkin aika kookas koira, vaikka muuten onkin melko vaivaton kouluttaa yms. Ja tietty asuntolassahan saa olla vaan yks koira, eli sillon joutuisin jättämään Windyn kotiin.. Mut oottakaa vaan ku meikä joskus muuttaa omaan kämppään, ni varmana tulee se toinen koira ;)
Kokoa löytyy.. :D

Nyt on koulussaki alkanu jo käytännön työt. Ollaan oltu muutaman kerran navetassa ja lypsäny pari lehmääki! Sit ollaan harjoteltu traktorilla ajoo peräkärryllä ja ilman. Ei oo todellistakaa kuin paljon jännitin peräkärryn kaa peruttamista, mut se oliki yllättävän helppoo. Kerranki sain olla ylpee itestäni et osaan jotain! Enää oottelen innolla pieneläintenhoitovuoroja. Ja tietty sitä, kun me suuntaudutaan joko pien- tai tuotanteläimiin, jolloin mulla toivon mukaan alkaa oleen enemmän opintoja koirista.

Pikku lemmut :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti